Neste kamp

Neste kamp: Jonsvatnet - Freidig 2 Onsdag 01.06 kl.21:00 på Solbakken kunstgress

mandag 4. april 2011

Kommende uke

Hei hei...

Neste helg braker det løs med første seriekamp. Det er på vår hjemmebane, Solbakken kunstgress. Kampen starter 12:30 og på motsatt banehalvdel står Mausund. 
Mausund har allerede spilt første seriekamp. Den endte med 1-1 borte mot Heimdal 2. Nå vet jeg ingenting om lagene, men tror det blir et jevnt og tøft oppgjør. 

Vi satser på at Solbakken er klar i løpet av de neste dagene, slik at vi kan få en trening før kamp. Jeg har per dags dato fått frafall fra: Aage, Christer og Bjerkevoll til denne kampen. Da regner jeg med resten er klar??

Igjen minner jeg på at for å være spilleberettighet til første seriekamp, MÅ dere betale lisensen som er sendt ut på mail. Foreløpig er vi bare 5 STK som har betalt. 
Dette blir det vanskelig å spille kamp med. Så få fiksa dette, slik at vi kan stille med fullt lag!!! Merk betalingen med navn! Send meg en mail om du ikke har fått lisensen. 

1 kommentar: